kedd, február 19, 2008

miért ???

miért fáj ?
miért hittem én balga ?
mikor tanítottak az okos mondatokra.

habár, mégsem
így igaz az egész,
mert,
mint tükör,
úgy tört össze bennem időnként az a kép.

miért fáj ?
vajon tőlem, miért is félnek ?
de hát én még ártani sem tudok,
annak a kis torkos légynek.

habár, mégsem
így igaz az egész,
mert,
ha feldühített, hát oda csaptam én.

miért fáj ?
hogy most előtörnek ?
belőlem e szavak,
az nem lehet, hogy akkor, rosszul tanítottak.

habár, mégsem
így igaz az egész,
mert,
lehet, hogy ő is akkor egy kicsit jobban félt.

miért fáj ?
hogy egykor bátor voltam ?
s mint szinte szellő,
száguldoztam.

habár, mégsem
így igaz az egész,
mert,
sötét alakok közt, csak toporogtam én.

miért fáj ?
hogy amikor hívtak ?
nem indultam el,
haverok szavait, sosem fogtam fel.

habár, mégsem
így igaz az egész,
mert,
más járt a fejemben,
s én nem kérdeztem
MIÉRT !!!


minden jog fenntartva: eb-e dollár


Nincsenek megjegyzések: